Romana, bucată de artă românească creată cu inspiraţia zeilor

Gabriela Montoiu, femeie de carieră, mamă, antreprenoare, politician, reprezintă un simbol pentru femeile de succes din zilele noastre. Natura delicată nu reprezintă un impediment pentru situațiile în care trebuie să se impună, iar acesta este unul dintre motivele pentru care reușește de 8 ani să managerieze o companie cu experiență în servicii de consultanţă de imagine, branding, strategie, comunicare organizaţională.

Romana reprezintă cel mai recent proiect al său, iar de unde a pornit acest concept și cum va evolua vom afla direct de la Gabriela Montoiu.

Cum vă descrieţi, ca femeie de afaceri?

În România, cultura antreprenorială e într-o continuă evoluţie, de la an la an se adaugă noi aspecte. Consider că femeile din poziţii cheie au dovedit în ultimii ani că sunt capabile să conducă afaceri, să le dezvolte la modul competitiv. Consider că strategia în business ar trebui să includă indiscutabil și ingrediente cum ar fi echilibrul, armonia, răbdarea, etica și eleganţa – aspecte care ar trebui să coexiste în comportamentul unei femei de afaceri în domeniul în care activează, oricare ar fi acela.

Business-ul Romana este legat de domeniul frumosului. E nevoie de rigoare, inventivitate și creativitate în aceeași măsură. Consider că viitorul firmelor româneşti ţine foarte mult de creativitatea de care dau dovadă. Valorile pe care se bazează o companie sunt definitorii pentru diferențierea față de firmele competitive din același domeniu, iar creativitatea este una dintre valorile care reușesc să poziționeze un brand în sfera succesului.

http://revistabulevard.ro/2015/03/romana-bucata-de-arta-romaneasca-creat…